Handelsbetingelser

Betingelser

Disse handelsbetingelser er gældende for køb hos Dkwoodwork.dk, ejet af MJM Møbelfabrik ApS, CVR: 45105504. Ved at handle på vores webshop accepterer du nedenstående vilkår.

MJM Møbelfabrik ApS – Dkwoodwork.dk
CVR: 45105504
E-mail: info@dkwoodwork.dk

Bestilling og betaling

Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) og er inklusive moms, medmindre andet er angivet. Vi tager forbehold for prisændringer, trykfejl og udsolgte varer.

Betaling kan foretages med de betalingsmetoder, der er angivet på webshoppen. Beløbet trækkes først fra din konto, når varen er afsendt.

Levering

Vi leverer til adresser i Danmark (ekskl. Grønland og Færøerne). Leveringstiden afhænger af den bestilte vare og er specificeret ved købet. Leveringsomkostninger fremgår i kurven, inden du gennemfører købet.

Hvis en vare er i restordre, vil du blive kontaktet med information om forventet leveringstid.

Fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret i henhold til dansk lovgivning om forbrugeraftaler. Fortrydelsesfristen løber fra den dag, du modtager varen.

Da dette produkt er tilpasset dine individuelle specifikationer (farve, kant, søjle mv.) er der ingen fortrydelsesret på dette produkt længere, jf. forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2, nr. 3, og muligheden for returret frafalder derfor.

Der gives ikke fortrydelsesret på varer købt hos Dkwoodwork.dk, da alt bliver specielt lavet til dig. Læs mere på Forbrugerombudsmandens hjemmeside.

Hvis du ønsker at fortryde dit køb, skal du kontakte os på kundeservice@dkwoodwork.eu og informere om dit købsnummer. Herefter skal varen returneres til:

MJM Møbelfabrik ApS
Vesterbyvej 16
6740 Bramming

Varen skal returneres i samme stand og emballage som ved modtagelsen. Eventuelle omkostninger ved returnering afholdes af kunden.

Reklamation

I henhold til købeloven har du 24 måneders reklamationsret på varer købt hos os. Reklamationsretten dækker fejl og mangler, der var til stede på leveringstidspunktet.

Hvis du ønsker at reklamere over en vare, skal du kontakte os på kundeservice@dkwoodwork.eu med en beskrivelse af fejlen og dokumentation (fx billeder). Ved godkendt reklamation dækker vi rimelige fragtomkostninger.

Fragtskader

Skulle du være så uheldig, at der er sket en skade under transport, er det meget vigtigt, at skaden registreres, inden bordet helt eller delvist pakkes ud. Når du kvitterer for modtagelse, skal du derfor sikre, at det er noteret tydeligt, at forsendelsen er beskadiget ved levering.

Registrering sikres ved at fotodokumentere skaderne med 3-4 fotos af den beskadigede emballage – og tilsvarende detaljerede fotos af skaderne på dit bord. Fotos og en kort beskrivelse af skaderne skal sendes til os inden for 24 timer fra modtagelse af forsendelsen. Når vi har modtaget ovenstående, kontakter vi dig hurtigst muligt for at sikre, at vi får løst problemet tilfredsstillende.

Klagemuligheder

Klager over produkter kan sendes til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

For EU-borgere uden for Danmark skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform:
ec.europa.eu

Persondatapolitik

Vi behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med vores persondatapolitik, som du kan finde her.

Tvister

Enhver tvist mellem kunden og Dkwoodwork.dk afgøres efter dansk lovgivning.

Spørgsmål?

Har du spørgsmål til vores handelsbetingelser, er du altid velkommen til at kontakte os på info@dkwoodwork.dk

Luk